MĚŘENÍ

Na následujících vozidlech byly provedeny měření kompresních tlaků na jednotlivých válcích.

Postup byl následující :

1. Měření kompresních tlaků se starým olejem ( 1.graf )
2. Přidání čističe OIL SYSTEM CLEANER do starého oleje, při některých vozidel byl přidán i produkt do palivového systému FUEL SYSTEM CLEANER / COMMON RAIL DIESEL SYSTEM CLEAN & PROTECT.
3. Motor běžel na volnoběh cca 15 – 20 minut
4. Měření kompresních tlaků stále se starým olejem ( 2. graf)
5. Následovala klasická výměna oleje a filtru

Jak je to možné ?

Na pístních kroužcích se usazují nečistoty, které dokáží pístní kroužek stisknout až do takové míry, že vznikne vzduchová mezera mezi stěnou válce a pístem / pístním kroužkem . Tyto nečistoty se usazují během provozu automobilu. Čím více kilometrů má vozidlo najeto, tím je šance, že je motor více znečištěný.

Produkt OIL SYSTEM CLEANER molekulární rozpouští nečistoty v motoru jako je popílek, saze a různé jiné usazeniny a směsi obsažené ve starém oleji.

POZOR ! – Produkt nerozpouští karbon. Karbon je uhlík, který je jedním ze základních prvků v periodické tabulce což znamená, že uhlík již není možné rozložit na jiné prvky. Existuje mnoho čističů, které jsou vyrobeny na bázi alkoholů a rozpouštědel, které dokáží karbon / uhlík ze stěn motoru odvalit, avšak ne rozpustit. Tato varianta je samozřejmě nežádoucí, protože by následovala generálka motoru.

Produkt OIL SYSTEM CLEANER má vynikající mazací vlastnosti (obr. 1), neobsahuje alkoholy ani rozpouštědla. Mazací vlastnosti produktu, jehož hustota je téměř stejná jako voda ( úplně tekutý), jsou lepší než mazací vlastnosti starého oleje po 15.000 km.

meranie1